FEEDBACK CLIENTI SI CADRE DIDACTICE
Produsele noastre sunt utilizate de copii, parinți si cadre didactice.
Regasiti mai jos cateva dintre opiniile si sfaturile acestora:
„Feedbackul este micul dejun al campionilor” - Kenneth H. Blanchard
Părerea ta contează cu adevărat.
Lasă-ne impresia ta direct pe pagina de produs Scrie un Review
sau prin e-mail la contact@siaedu.ro
H G
H. G.
Inspectoratul Scolar Judetean Harghita
Utilizarea la clasa faciliteaza crearea unor situatii de invatare care incurajeaza interactiunea cadru didactic-elev, elev-elev, elev-cadru didactic, prin continutul captivant si accentul pus pe invatarea activ-participativa.
Perioada pandemiei a crescut importanta si necesitatea dobandirii de cunostinte-cheie, a crescut importanta si necesitatea dobandirii competentelor digitale si mai ales a competentei " a invata sa inveti". Prin manevrarea acestor carti, copiii se familiarizeaza cu notiunea de "autodidact", intr-un mod placut si bine organizat din punct de vedere educational.
Iolanda Cristina
Un produs exceptional pe care eu ca mama il asteptam de mult in Romania. Deoarece copiii sunt ca un burete si invata foarte repede limbile straine de mici am cautat si cumparat multe carti pentru a-i ajuta in acest sens, dar fiind doar vizuale este nevoie de un parinte alaturi care sa cunoasca limba si sa il ajute sa-i citeasca,
In schimb aceste carti avand si suportul audio ele formeaza un adevarat curs de limbi straine unde parintele doar supervizeaza activitatea copilului
Am achizitionat cursul pentru cei 2 copii de 9, respectiv 5 ani si sunt absoluti fascinati de el. Chiat si cel mic a inteles imediat cum functioneaza creionasul si invata de pe carticele de unul singur.
Cel mai mare avantaj al acestui curs este ca ei invata in timp ce se joaca si o fac cu mare placere, iar pt mine ca mama este cea mai mare implinire deoarece sunt independenti in procesul invatarii. Astfel isi hranesc atat nevoia de competenta cat si cea de autonomie.
Liana Avadani
Este pur si simplu genial. Am doi copii , de 5 și respectiv 8 ani, care sunt fascinați de aceasta carte interactivă. Ei nu o percep ca pe o metodă de învățare, nu simt ca fac asta ca pe o lecție ci mai degrabă ca pe un joc, o activitate distractiva. Felicitări celor care au gândit produsul asta, este foarte tare!!
A G
Alina G.
Profesor invatamant prescolar
Am folosit cele 3 carti ale modulului de invatare a Limbilor Straine la grupa in ultima luna de activitate. Initial am utilizat cartile doar pentru predarea Limbii Engleza la grupa mare. Ulterior am testat si integrat informatiile din carti in activitati de Dezvoltare a Limbajului si Cunoasterea Mediului. Chiar am avut parte de toata atentia copiilor, lucru care necesita in general eforturi suplimentare. Unde mai pun si bucuria copiilor de a-si astepta randul sa manevreze pixul audio si sa se corecteze singuri. Felicitari!
E G
Elena Gheorghe
Sunt mamica a doi pitici si ma bucur de cand am luat aceste carti. Nu sunt adepta tehnologiei in exces, timpul petrecut pe tableta sau telefon este intodeauna limitat si verificat. Insa imi era din ce in ce mai greu sa negociez cu piticii. Prin aceste carti am reusit sa le ofer o alternativa grozava pentru timpul petrecut pe tableta. Nu doar ca functioneaza, dar chiar au inceput sa retina din cuvintele si propozitiile in Limba Engleza, dupa doar cateva zile. In plus, fetita cea mica, de 4 ani, inca nu stie sa citeasca iar posibilitatea de a folosi pixul robot este minunata. Atunci cand nu pot sta langa ea, se descurca sa citeasca singura (si mai este si foarte mandra de asta). Recomand cu incredere
Un produs exceptional pe care eu ca mama il asteptam de mult in Romania. Deoarece copiii sunt ca un burete si invata foarte repede limbile straine de mici am cautat si cumparat multe carti pentru a-i ajuta in acest sens, dar fiind doar vizuale este nevoie de un parinte alaturi care sa cunoasca limba si sa il ajute sa-i citeasca,
In schimb aceste carti avand si suportul audio ele formeaza un adevarat curs de limbi straine unde parintele doar supervizeaza activitatea copilului
Am achizitionat cursul pentru cei 2 copii de 9, respectiv 5 ani si sunt absoluti fascinati de el. Chiat si cel mic a inteles imediat cum functioneaza creionasul si invata de pe carticele de unul singur.
Cel mai mare avantaj al acestui curs este ca ei invata in timp ce se joaca si o fac cu mare placere, iar pt mine ca mama este cea mai mare implinire deoarece sunt independenti in procesul invatarii. Astfel isi hranesc atat nevoia de competenta cat si cea de autonomie.
Iolanda Cristina
Este pur si simplu genial. Am doi copii , de 5 și respectiv 8 ani, care sunt fascinați de aceasta carte interactivă. Ei nu o percep ca pe o metodă de învățare, nu simt ca fac asta ca pe o lecție ci mai degrabă ca pe un joc, o activitate distractiva. Felicitări celor care au gândit produsul asta, este foarte tare!!
Liana Avadani
Am folosit cele 3 carti ale modulului de invatare a Limbilor Straine la grupa in ultima luna de activitate. Initial am utilizat cartile doar pentru predarea Limbii Engleza la grupa mare. Ulterior am testat si integrat informatiile din carti in activitati de Dezvoltare a Limbajului si Cunoasterea Mediului. Chiar am avut parte de toata atentia copiilor, lucru care necesita in general eforturi suplimentare. Unde mai pun si bucuria copiilor de a-si astepta randul sa manevreze pixul audio si sa se corecteze singuri. Felicitari!
Alina G.
Sunt mamica a doi pitici si ma bucur de cand am luat aceste carti. Nu sunt adepta tehnologiei in exces, timpul petrecut pe tableta sau telefon este intodeauna limitat si verificat. Insa imi era din ce in ce mai greu sa negociez cu piticii. Prin aceste carti am reusit sa le ofer o alternativa grozava pentru timpul petrecut pe tableta. Nu doar ca functioneaza, dar chiar au inceput sa retina din cuvintele si propozitiile in Limba Engleza, dupa doar cateva zile. In plus, fetita cea mica, de 4 ani, inca nu stie sa citeasca iar posibilitatea de a folosi pixul robot este minunata. Atunci cand nu pot sta langa ea, se descurca sa citeasca singura (si mai este si foarte mandra de asta). Recomand cu incredere
Elena Gheorghe
Utilizarea la clasa faciliteaza crearea unor situatii de invatare care incurajeaza interactiunea cadru didactic-elev, elev-elev, elev-cadru didactic, prin continutul captivant si accentul pus pe invatarea activ-participativa.
Perioada pandemiei a crescut importanta si necesitatea dobandirii de cunostinte-cheie, a crescut importanta si necesitatea dobandirii competentelor digitale si mai ales a competentei " a invata sa inveti". Prin manevrarea acestor carti, copiii se familiarizeaza cu notiunea de "autodidact", intr-un mod placut si bine organizat din punct de vedere educational.